Bende oğlumda son ana kadar beklemek istemiştim ama 37+6da suyum.ve nişanim geldi bebek dönmediği için sezeryan olmuştum . Doktor dönmez demişti ama ben beklemeyi tercih etmiştim bı ihtimal normla olur diye ama olmamıştı doktorun tarihinden bile önce gelmişti nasip hayirlisi neyse o olsun sağlıkla gelsinler