Nurnisanur bende de aynı durum var. sabah 4 doz aç karna gece saat 10 da 4 doz tok karna insülin kullanıyorum. diyet ile düşürememiştik. 160-180 dolaylarında gidip gelmişiti hep. tabş boğazımı da tutmamıştım. valla kızlar ne çok sıkın ne de çok gevşek bırakın. çünkü hamilelikte herşeyi can çekiyor. özellikle tatlı ve benzeri şeyleri çok fazla. ben beyaz ekmeği komple çıkarttım hayatımdan. tam tahıllı alıyorum. sabahları ekmek yemiyorum, yulaflı yumurtalı omlet yiyorum ve tokluğum 110 105 civarı çıkıyor. hafta sonu normal kahvaltımı yapıyorum 130 120 çıkıyor. bu işin sırrı yediysen eritmek. bana doktorum direk dedi, hiç yememzlik yapma. atıyorum canın baklava çekti 2 dilim yedin sonra hareket et. hiçbirşey yapamıyorsan koridorda git gel yürüyüş yap. ve ben bu taktiği uyguluyorum. öğün sonrası oturmuyorum, uzanmıyorum evde isem işleniyorum, işte isem yürüyorum. ve dengeli gidiyor. ama kesinlikle beyaz ekmek tüketmeyin.