Mihrannada uyku halinde ben en çok sırt üstü rahat ediyorum ve her sabah sırt üstü uyanıyorum yastık koysamda dönerim mutlaka zararını görmedim burda asla falan demişler onuda anlamadım doktorumda bana öyle birşey demedi zararlı birşey olsa söylerdi zaten kan akışı yavaşlayabilir ama abartılmış bence