30 +5 hamileyim yerde oturmuştur kalktim anı bel ağrısı oldu onun dışında Bi şikayetim yok ama aşırı ağrıyor sıcak duşa girdim sıcak havlu koydum biraz hafifledi yatar pozisyonda agri yok ama yürümekte zorlanıyorum bir kızım daha var magnezyum alıyorum günde 1 tane nasıl g3cer ne yapabilirim