nurbyr9 39+1 im açıklık kontrolü için bakıldı akşamına çok ufak hafif pembemsi bir leke geldi nişan olabilir mi sizce ilk gebeliğim nişan gelişi çok mu olmalı nasıl anlayacağım
Esraaaas nurbyr9 açıklık kontrolü dediğin çatı muayenesi mi benim doktor da haftaya açıklığına bakarız dedi 38 olacağım
nurbyr9 Birisi00 benimde öyle sarı akıntım geliyordu zaten sürekli onun rengi değişti sadece açık kahverengiye döndü bilemiyorum nişan mı yoksa başka bişey mi