burcuAy15 Herkes aşağı düşmüş diyor 30 haftalık ama doktor bugün 33+4 uyumlu dedi sizce gelmek mi istiyor oğluşum
ebru1221_ burcuAy15 gayet yukarda görüyorum aşağıda olsa rahim tarafınız daha şiş durmaz mı göbeğiniz dik şuan 🥲
susaMom_ burcuAy15 Siz çevrenize aldırış etmeyin şimdiden herşeyi söylerler çünkü gelenek görenek kafasıyla göbeğiniz düşmemiş doğum kanalına bebek inmeye çalıştıkça siz hissedersiniz zaten göbüşte öyle iner benimde ilk gebeliğim 32. Haftadayım
Aybarssmom_ Biraz düşmüş gibi. Ben bu olaya pek inanmamaya başladım benim göbeğim hâlâ yukardaydı doğuma girerken, gerçi bebeğim doğum kanalına girememişti onun etkisindendir belki
burcuAy15 ebru1221_ bilmiyorum ki ilk gebeliğin benim dışardan bir kaç kişi öyle diyince ister istemez bilinç altı yapıyor insan
burcuAy15 susaMom_ bende normalde 31 haftalığım ama doktor bugün 33+4 uyumlu dedi erken gelicek galiba ne dersiniz🥺
burcuAy15 susaMom_ yok şeker çıkmadı sadece gelişimi hızlı sanırım bugün yine tahlil istedi bakalım pazartesi heralde konuşuruz doktorla
susaMom_ burcuAy15 Canım beklenenden erken gelebilir hızlı geliştiği için yine de kötü bir şey değil bu streslenme hiç
annelikrahmettir @burcuAy15 Ben de 31 haftalığım normalde, bana da gelişimin önden gittiğini söyledi doktor. Kilosu 2170 gr olmuş. Son adet tarihimi bir hafta öne çekti. Açlık-tokluk kan şekeri ölçümü istedi. Benim de kafam biraz karıştı. İnşaallah erken doğum olmaz.
burcuAy15 annelikrahmettir evet benim de kafam çok karışık bizde 30 haftalık 2 kiloyuz doğumu erkene çeker diye korkuyorum tahlil istedi pazartesi almaya gidicem bakalım ne dıcek🥺