sukran0046 Elimde 3 tam kutu birde yarım kutu igne var gercekten ihtiyacı olan durumu zorda olan biri varsa göndermek istiyorum
Menzil sukran0046 nerde Oturuyorsunuz acaba ben şuanda yazdiramadim doktora haftaya cumaya kadar yazdiramiyorim doktora randevum ozaman çok pahali oldugu için sürekli alamiyorim yakınsak bana yollayabilir misiniz lütfen bide kaclik dozu