Irem5858 Kızlar beta pazartesi 1707 salı 2327 Perşembe 3014 yavaş yükseliyor ama kese göründü hala takip ediyor ve sağlıksız olabilir dedi eğer böyle devam ederse doktor alınmalı dedi sizce az artıp sağlıklı olan varmı yardım
Annesiiy Irem5858 canim benim boyleydi ama ikiz genelikti biri diş gebelik biri normal gebelikti doktor riske atmamak icin normal gebeligimi kurtajla dis gebeligi igne ile sonlandirdi doktorun seni alttan muayene etti mi?
Sergul1425 Irem5858 umarım sağlıklı ilerler bnm de 5 gün arayla sadece 500 artmıştı kalp atışı duyuldu 2 hafta sonra kanamam başladı gittim kalp atışı yok dediler iki kere aynı şekilde kürtaj oldum
Sergul1425 Irem5858 ilk kürtajım eylülde oldu ikincisi aralık da ilk kürtaj da korunmadım adet bitiminde hamile kaldım ama aralıkta olduğumda 2 ay falan korundum 2 aydır da korunmuyorum ama henüz yok bakalım hayırlısı olsun 4 buçuk yaşında Bi oğlum vr çok şükür