sevgul43_ Kizlar selam. Nasil olacak deyip duruyordum. 38.haftaya girmek uzereyim. Doktor sezeryana karar kildi 🤔sevinsem.mi uzulsem mi
Rbytkn sevgul43_ herşey için sevinin ve hiç birşey için üzülmeyin çünkü bu işler nasip kısmet ve demekki sizin için en hayırlısı bu Ama sebebini merak ettim doğrusu özel değilse
sevgul43_ Rbytkn göbek çevresi önden gidiyor dedi kilosu da önden gidiyormuş. Kansizligim da üstüne tuz biber oldu son tahlillerimde
sehrengiz_8 sevgul43_ bizim de göbek çevresi önden gidiyor dedi 33 hafta iken ne kadarlıktı biliyor musunuz