Sizdenbirii1 kuzeymom__ erkek 🌸tahmin ama bunlar cinsiyet öğrendiğinizde mutlaka bizede haber verin 🙂↕️
kuzeymom__ Sizdenbirii1 25 i ağustosta tamamlıycam aynı mı hala hahah 😂 tabikii pazartesi öğreniyorum inşallah 🙏
kuzeymom__ Sizdenbirii1 hadi yaa 😂 bende erkek hissediyorum zaten erkeğe de benziyor son bi ihtimal dedim 😂 tabi sağlıklı olsun en büyük isteğim ama kız çocuğu sevdam başkaydı
kuzeymom__ Sizdenbirii1 tabiki ilk bebeğim heyecanı hevesi asla geçmiyor ☺️ rabbim olmayanlara nasip etsin 🙏
Sizdenbirii1 kuzeymom__ aminnnn inşallah benımki de hesapta erkek cıkıyo erkek hissediyorum ama hadi bakalım 🙂↔️