mutlubibekleyis Kızlar iki gündür sırt ve bel ağrım var, bugün de iki kez ishal gördüm. Yaşayan var mı neden böyle olur
Haticeburak06 mutlubibekleyis doğum habercisi diye biliyorum bendede aynı durum oldu geçen hafta. Şimdi bu gece 37 olcam belim çok ağrıyor inşallah sancıdır
mutlubibekleyis Haticeburak06 Aa, erken değil dimi 36 37? Geçen haftadan beri geçmedi mi sırt bel ağrınız ve ishaliniz, bundan önceki günlerde hiç yaşamadım bunları ama iki gündür geçmeyince bi korktum ben de ama erken gibi geliyor doğum için de 😟
Haticeburak06 mutlubibekleyis hayır canım benim 36da düzenli sancım çıktı doktorum doğurursun yakın zamanda dedi çok korktum ama bu zmndan sonra artık doğumu bekleriz zaten dedi korkma🥰
Haticeburak06 mutlubibekleyis geçen haftadan beri ara ara nişan geliyor ishalim geçmedi bel ağrımda bugün başladı yeni
mutlubibekleyis Haticeburak06 Ben de üç gün önce gittim sancı çıkmadı, hatta yirmi gün sonra çağırdı tekrar görmeye doğumu konuşuruz dedi
mutlubibekleyis Haticeburak06 Takip edeyim ben de ya sırt bel korkuttu beni biraz ama nişan filan görmedim henüz , gerçi artık gelse de bi an önce diyorum ama 🥲🥲🙃
mutlubibekleyis Haticeburak06 amiiin, ay bilmiyorum sancı filan yok diye mi ama baya baya yirmi gün sonra çağırdı anlayamadım bir türlü 🥹