Haticeburak06 Tugce_gul aynı durumdayız umarım doğuruyorumdur. Zaten nişanda geldi 1 parmak açıklığım var. Kaç haftalıksınız siz🥹
Tugce_gul Haticeburak06 benim 5 gün önce açıklık yoktu inşallah şimdi olmuştur dün akşam sancılandım bi
Ayseker Ben 35+2 deyim ama bugün düzenli sancım çıkmış açıklık da hiç yok yatış verelim dediler kabul etmedim şimdiden gelmeye mi çalışıyor bu bebiş anlamadım korkuyorum ya😕