Ayse3536 Kızlar 2 haftadır asla başımın ağrısı geçmiyor hastaneye gitmedim , tansiyonumu ölçüyorum normal ama bu baş ağrısı geçmiyor sağ tarafımdan gözüme doğru vuruyor başına gelen varmıydı
Eko93 Ayse3536 sac çekmek çok iyi geliyor. Videosu falan da var yazın İnternete, İbenm oyle gecti agrilarim. Inş iyi gelir geçmiş olsun.
Eko93 Ayse3536 bende bazen kötülüyorm. Hemen tansiyon olcuyorum. Tanisyonun iyiyse bence ferahlamk lazım. Ister istemez her şeye panik yapıyoruz ama panik yapınca bebekler hissediyor. Oyizden ne kdr sakin kalsak o kdr iyi. Bak 2 gündür bebis tam aktif hareket etmiyor. Ama dedim yorulmuştur bisi olmuştur paniklememeye çalıştım bugün kontrolüm var orda bakacgaim. Gönlünü ferah tut 🩷🌸
2bebisannesi Bu baş ağrısı neden oluyormuş kızlar şu anda aynı durumu aynı hafta da bende yaşıyorum başımın sağ tarafından sağ gözüme vuruyor 🥺