Minnnosanne ya sen ne diyorsun 33. Haftada biraz yüksek tansiyonum dedim demez olaydım 1 pozitif çıktı Drmda kongredeymiş yazıştık yok erken alırız yok bebek hareketi hissetmelisin yok o yok bu iki hastane gezdim sırf nst için idrar topladım tekrar tahlil yaptı sonuç negatif boşu boşuna öldüm dirildim gecelerce ağladım sonra bana dedi uzağız ya demek seni biraz korkuttum neyse şimdi yine diyor her halükarda çıkacak gibi bir testim yükseliyormuş ondan ama tansiyonum normal yarın yine idrar vericem protein için bakalım artık