Byz-1 Osman Alp gayet güzel olmuş bence, benim yeğenim var dede adı Mustafa koyacaklardı ben ısrar etmiştim yanına Alp de ekleyelim diye , şimdi kocaman liseye başladı, iki ismi birlikte de kullanıyor, bazı öğretmenleri sadece Alp diyor, çok güzel olur Osman Alp de