findiktan11 Kızlar dolabınızı düzenlediyseniz fotoğrafını atar mısınızzz ben yarın dolap düzenleyeceğim ama çok karışık geliyor
Hulo2105 findiktan11 ben organizerler aldım bir de askılık yerim var şimdilik bebeğin neyi var neyi yok bakmak için öylesine yerleştirdim. 2 de çekmecemiz var müslinlerini koydum bir çekmecede de ayakkabıları var boş tabi dolmadı. Bu gün post açtım kıyafetlerimiz diye resimli ordan bakabilirsin❤️
Mom89_ Gardolabın bir bölümünü verdim böyle organizer koydum, birde çekmece yaptım zıbınlarını çoraplarını medndillerini vs dizdim şimdilik üstlerini tülbentle örttüm toz gelmesin diye 30 haftalıgım hazır dolabım bavulum vs belki fikir olur