Kızlar merhaba. Ben 5 aydır bebek istiyorum ama bir türlü nasip olmadı. 2 aydır birer hafta gecikiyorum. Sevinip test yaptırıyorum ama negatif çıkıyor. Sonrasinda geçte olsa adet oluyorum malesef😔 Doktor 6 aya kadar normal, 6 ayı geçince olmazsa gelirsin bize dedi. İnternette havuç ve incir kürü varmış. Yumurtanın olgunlaşıp çatlamasını sağlıyormuş. Onu deneyen var mı aranızda?