tatlibebegim_ 13 gün oldu doğum yapalı hiç kilo almadan doğuma girdim bugün tartıldım 10 kg vermişim bianda kilo verilmesi normal mi acaba çünkü kilo almamıştım hiç🫣
Pamuk tatlibebegim_ Ben doğumun ertesi günü tartıya çıktım 8 kilo birden gitmişti.Hamilelikte 5 6 kilo almıştım zaten şok geçirdim görünce.Doktor ödemin fazladır çok normal demişti.Birde normal doğum yapmama bağlamıştı.
tatlibebegim_ Pamuk bugün kontrolüm vardı doktor erimişsin baya dedi hamilelikten öncede haftada 1 kilo alıyodum resmen🫢
Serdem39 İlk gebeliğimde 22 kilo falan aldım 10 gün sonra tartıldığımda 10 kilo gitmişti bu gebeliğimde de hiç almadım inşallah bundanda bi 10 gider şimdi umudum oldunuz 🤣 😁 darısı başıma diyim