Esmam_ela25 Merhaba kızlar bugün 37 haftalık olduk sizce doğumun başlaması için egzersiz falan yapimi yoksa akışına bırakmam daha mı iyi olur 😊
Aleyna_01 Ahahahha yapmayın hiç o bacaklarımız yormayın hurmada yedim merdivende çıktım sıcak suya da oturdum kekik suyunda içtim 50 squat 50 plates egzersizleri yaptım teker teker aynı gün hepsini tutmadı sonu bacaklarım tutmadı 2 gün