Merhaba,
36+6 haftalık hamileyim. Arabada arka koltukta otururken kulaklığım yere düştü bende bacaklarımı afedersiniz açıp eğilerek almaya çalıştım anlık bir refleksle. Karnım sıkışır gibi oldu çocuğa bir şey olmuş mudur? Kanama, su vs bir şey yok ama bebeği sıkıştırdım mı diye çok korkuyorum.