FatmaB_ Kızlar 7 Mayıs da beta 179 9 Mayıs beta 766.8 2 günde çok artmış gibi geldi bana bir sorun olmaz değil mi?
-ilayda52 FatmaB_ Benimde öyleydi iki kati cikmasi gerekiyor ya bende üç dört çıkıyordu doktorum bana hiç sıkıntı olmadığını düşmesin beta yeter diodu gelişimi önden gider diodu canım canını sıkma
Turtamom FatmaB_ benimde öyle 2Mayıs 177.2 4Mayıs 270.3 6mayıs 767.4 Sıkıntı olmuyor hatta bu şekilde çıkması sağlıklı gebeliktir
Pedaliza35 Benim de değerlerim 2 katından fazla arttı şuan gebeliğim yolunda çok şükür haftası haftasına da tutuyor doktorlarin önem verdiği 2 katı ve usttu artık var mı
-ilayda52 FatmaB_ Rica ederim canım sadece ben söyle oluyor haftası tutmuyor önde gidiyor hepimizin bebisleri sağlıklı olsun güzel anne
Turtamom -ilayda52 pazartesi doktora gidicem kese bakmak icin heyecandan 2 günde bir acaba kanım ne kadar daha çıkmıştır diye düşünüyorum 😍