Merhaba kızlar , adetime 2 gün var , bugün inanılmaz bir karın ağrım oldu dedim kesin adet oldum. Ama hiç bir şey yoktu ve afedersiniz sapsarı akıntım vardı .1 hafta önce de başım evde mutfak dolabına bir şey koyarken ve markette başımı sağa sola çevirirken başım döndü.sizce hamilelik belirtisi olabilir mi? Daha erken mi ?