Esraydnn Arkadaşlar aranızda Malatya Turgut Özal tıp merkezinde Ercan Yılmaz’a giden var mı memnun kaldınız mı?
BT- Esraydnn Ben 2 kere boş gebelik geçirdiğim için gitmiştim gayet ilgili bı doktor şimdi yine hamileyim çok şükür sağlıklı
gulfer29 Esraydnn Yeni gördüm msj ben gidiyorum ve çok memnunum ilgili bir doktor asistanları da çok ilgili. Bir kaç defa yatış yapıldı hatta gece bile kontrole geliyor. Benim için tek sıkıntı hastane ortamı yanınıza kimseyi almıyorlar doğum hane de tek yatıyorsunuz . Hemşire ve hasta bakıcılar da çok ilgili ama ortam sıkıntı. Aynı zamanda battalgazi devlet hastanesinde leyla beytur gidiyorum. Doğumu orada istiyorum bakalım erken gelmez ise devlet hastanesinde doğum yapacağım yoksa mecbur turgut özal da
Esraydnn BT- yine BT- hayırlı olsun inşallah sağlıkla alırsın kucağına ☺️ ben de bir boş gebelik bir de düşük yaşadım yakın zamanda. Şu an yine Ercan Yılmaz’a mı devam ediyorsun?
BT- Kusura bakma ya daha yeni gördüm mesajını, hayır şu an gözde Hastanesi’nde Nuriye duras a gidiyorum arada bir de Battalgazi devlet hastanesi Sermin kılıç a gidiyorum sanırım doğumu orda yapıcam
Esraydnn BT- şimdiden sağlıkla kucağına alırsın inşallah 😊 Battalgazinin fiziki şartlarının iyi olduğunu duydum
Emosmamy Esraydnn gebeliğimin ilk haftalarında doktor beye özel muayene olmuştum . Ama kendisi ilgilenmedi . Asistanı ilgilendi ve hastalığım olmayan bir konuda hastalığım varmış gibi beni yanlış yönlendirdi . Açıkçası o süreç benim için çok can sıkıcıydı . O günden sonra gitmedim
Esraydnn gulfer29 cevabın için teşekkür ederim canım 🌺 peki neden Battalgazi devlet hastanesinde doğum yapmak istiyorsun? Orada ortam nasıl yani aynı şekilde hem kontrollerde hem de doğumhanede kimse yanında alınmıyor mu?
gulfer29 Esraydnn benim 24 haftada suyum geldi onun için 15 gün turgut özal da yatış yaptım. Yanına hiç kimseyi almıyorlar suyum geldiği için de odadan çıkmam bile problemdi. Doğum hane de yatış yapılıyor zaten. Orada yatmak ayrı bir sıkıntı sezaryen Doğum normal Doğum hepsi Orada oluyor ve bütün sesleri duyuyorsun insanın psikolojisi zaten normal değil. Bir de odada cam falan da yok dört duvar. Battalgazi hastanesinde Doğum isteme sebebim dayım Orada çalışıyor en azından özel oda yanımda birinin olması ihtimali olur
Emosmamy gulfer29 Battalgaziyi bende düşünüyorum ama orada yeni başladığım bi doktor hanım var . Bebek kuvöze girerse başka hastaneye sevk edilir anne bebek ayrılır bunu da anneler sorun yapıyor . Gebeliğin durumuna göre yönlen eğitim araştırmaya da arada git kaydın aktif kalsın dedi bana .. tabi tercih sizin .. durumunuz biraz istisnai olduğu için belirtmek istedim
Esraydnn gulfer29 mesajını yeni gördüm canım, inşallah her şey planladığın ve istediğin gibi olur, cevapların yardımcı oldu bana sağol, muhtemelen ben de senin yaptığın gibi yapacağım
Esraydnn Emosmamy biraz şans işi anladığım kadarıyla ya, herkesin deneyimi farklı oluyor, senin yaşadığın zor bir süreçmiş
gulfer29 Emosmamy şuan 35+4 oldum battalgazi de leyla hoca 16 sına gel gün vereyim dedi. O zaman 37+1 oluyorum. Erken doğum olursa mecbur turgut özal araştırma hastanesine gideceğim dediğiniz gibi küvez den dolayı . Ama bir sıkıntı çıkmasa battalgazi diye düşünüyorum
gulfer29 Eylullxx 2. Gebeliğim 2019 yılında bir oğlum oldu. Onun hamileliği aşırı rahattı hatta doğuma bir hafta kalana kadar aktif olarak çalıştım
gulfer29 Esraydnn Hakkında hayırlısı olsun inşallah. Rabbım zamanında sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah