Kaderkya 36 haftalık bebek kilosu 3.190 fazla degilmi ? 40. Haftaya kadar 4 kiloyu bulmazmı bu gidişle ? Sezeryan olmak istemiyorum
baab1 Kaderkya bızımde 36 da 3300 du. Ilk gebelıgımde 2-3 hafta kala fazla kılo almamıstı buda oyle olur dıye dusunuyorum ama doktorum tam tersı 3800-4000 beklıyor. Bence normal kg dogum ıcın🫣
sryy Kaderkya benimdd 36 da 3300 dü suan 4200 38 haftalık ve sezaryene karar verdik bebegimin sağlığı daha önemli nasipse haftaya dogum olcak