Brlgry AyEr benim kadın doğumcum değil dahiliye doktorum yazdı troid hapı kullanıyorum her ay dahiliyeye gidiyorum b12 iğnesi ve d vitamini yazdı işte en son Doğum doktorum bir şey söylememişti banada sor aklında kalmasın
Kbrasuer Ben içemiyorum bana yan etki yapıyo sancı yapıyo ya bana öyle geliyo bilmiyorum kullanmıyorum bayadır doktoruma gittimde sorucam
Omma Devletin verdigi devit damla icinde dunya saglik orgutunun kanserojen diye yaasakl adigi bir madde var. Bilginiz olsun
Oges Omma öyle mi siz be kullanıyorsunuz ? Vitamin olarak elevit vermişti onun içinde de domuz jelatini olduğunu söyledi aile hekimi decavit verdi, devit yerine ne kullanabiliriz
Omma Ayrica bildigim kadariyla d vitamini ekmekte yogurtta vs cozunen bir vitamin degil. Bosuna almis olursunuz yagda cozunuyormus sadece bana da doktorum dedi. o yuzden tadina dayanamazsaniz zeytinyagina damlatip icin. Zaten guvenilir diger d vitamini olan markalara bakinca zeytinyagi icinde siselendigini gorursunuz.
mcansum Oges ben yarım cay bardagı soguk süte damlatıp tek sferde içiyodum hiç farkeddilmiyordu.... ekmekle beceremedm daha kotu bulantı oldu
busrasafak Oges ayy ben hic icemedim ekmekle suyla ne olursa olsun denedim olmadi doktorum bana efervesan tablet seklinde kalsiyum d vitamini verdi mis gibi limonlu tadi ben cok memnunum😊