Yeni hamile değilim,endişelerimiz de çok normal ama fazlası bizide onlarıda üzer herkesin belirtisi olucak bulantıdan tuvaletlerden çılamayacak durumu olmaz birazda inanıyosanız nazarda değer 😂 belirti yoksa misler gibi şükredip sessizce köşede bekleyin 🌸☺️