Dilarac bi bilgim yok ama biliyorsunuz ki yüzde yüz sonuçlar değil bunlar. Down sendromu yüksek dedikleri bebekler bile sapasağlam doğabiliyor. Evet zor insan evham yapıyor ama içinizi ferah tutun. Allaha sığının,unutmayın ondan gelen herşey şüphesiz bizim için hayırlı olandan 🫶🏻