TubaY- yook öyle düşünmeyin yaşadıgınız yer çok önemli gerçekten ben memlekete gittiğimde kullanıyorum bayağı bi azaldı orası da çok yüksek o yüzden mecburen kullanıyorum astım hastalarına oksijen temiz hava genelde iyi gelmiyor. Onun dısında da deterjan kokulara temizliğe dikkat etmek lazım