Akdere_44 iğneyi kullanmaktan çok kullanmamaktan korkun bence, bende hafif pıhtılaşma olduğu halde kullanıyorum, iğne gerek görülmedi ama ben kendimi güvende hissediyorum, siz zira 3 düşük yaşamışsınız, önlem amaçlı hiç bişey yoksa bile kullanmanız gerekiyor, pıhtılaşma testide sürekli değişkenlik gösteren bişey değil, dilerseniz 10 sene önce yaptırmış olun, bu sizin genetiğinizle alakalı bişey, her sene farklı sonuç vermez