Merhaba, 22 haftalık hamileyim yurudugum zaman ayakta fazla kaldığım da ayaklarım çok fazla şişiyor ve vajinaya da vuruyor bu ağrı şiddetli şekilde doktoruma sorduğum da normal dedi bu şikayetleri şuan yaşayan var mı aranızda kime söylesem daha çok erken ağrıların olmasi deniliyor ister istemez tedirgin oluyorum