Yasemin-35 Detaylı ultrason da bebeğimin kalbinde parlaklık olduğunu söylediler ama doktor tek başına bir sorun olmayacağını söylediler bu sorunu yaşayan varmı
EceAydn Yasemin-35 evet aynısı bana da söylendi. Haftaya doğumum var, inşallah hayırlısıyla sağlıkla alırım kucağıma 🤲
susaMom_ Yasemin-35 Aynısını yaşadım problem yok bence de canım sadece takipli olurlar 32. Haftadayım parlamalar küçüldü ama tamamen gitmedi doğduktan sonra tekrar gel denildi
Sevimlipandaaa Yasemin-35 detaylı ultrason da aynı şeyi söylediler 27. Hafta da kontrolümüz vardı , doktor geçtiğini söyledi , sık görülen bir durummuş içini ferah tutmaya çalış🙏
Yasemin-35 EceAydn inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız. Doğuma kadar geçebilecegini söylediler sizin geçtimi acaba
EceAydn Yasemin-35 daha sonra tekrar detaylı usg’a girmiştim ama yine parlaklık vardı bir tane kalpte..
Yasemin-35 susaMom_ anladım inşallah sizinde geçer bir an önce banada takip edilecek önemli birşey yok dediler ama kafama çok takıldı aklım sürekli bebeğimde
susaMom_ Yasemin-35 Dedikleri gibi gelişimsel bir durum bebek geliştikçe düzelecektir çok dert etmeyin ben başından beri rahatım bu konuda