Alynq Haftadan merhaba dağıtılacak hediyelikler ve ev temizliği dışında her şeyimiz hazır çok şükür. Hediyelikleri bebeğim doğduktan sonra sipariş vereceğim üstüne doğum tarihini bastırmak istiyorum💕 Ev temizliği de aslında yaptım ama camları silmedim yağmurlu bu aralar havalar çok dengesiz haftaya camları da hallederim herhalde😬 sizde durumlar ne? Bu arada uygulamanın 37 haftalık bebek görüntüsü hem korkunç hem komik bu ne biçim bebek dedirtiyor insana😂 Aynı devlet bahçeliye benzemiş
Csmbu Alynq hahhahhah 🤣🤣🤣 ayyy son yorumunuza çok güldüm 😁😁 evet bende ilk gördüğümde bi irkilmedim değil bu bebek görüntüsünden 😋😋 bende 37+1 deyim bugün haftaya 38+1 de sezaryen olacağım. Heyecan dorukta 😬😬 ev derli toplu hastane çantaları hazır zaten annem var yanımda o ilgileniyor çoğunlukla evle 😊
Kbr-ozcn Alynq 36. haftadayım doktordan geliyorum şimdi nstde sancı çıktı kasılmalar vs ben bebek hareket ediyor sanıyordum nerden bileyim 37de doğum olabilir dedi bi panikledim ciğer gelisici iğne vuruldum hemen antibiyotik ve fitil verdi yoğun enfeksiyon vae o da tetikliyor dedi kilosu 2750 ile 2800 arası biraz küçük dedi stres oldum ev temizliği derken kendimi yordum herakde hala bitmedi bu temizlik faslı
Alynq Csmbu Allahım sağ Salim kavuştursun galiba ben de sezaryen olucam hatta yarın kontrolüm var gün verecek doktor bakalım biz ne zaman kavuşucaz bu haftaya kadar hiç kendimi bırakmadım ama artık her yerim çok ağrıyor şu son haftalar çok zormuş🥲
Minikcibim @Csmbu bende yarin 38+1 olucam gün almaya gidiyorum. Herhalde verirler artık bu sefer günü. Devlette vermediler daha çünkü
Seheroncul Alynq sezaryen olacağınızı neden düşünüyorsunuz acaba , çatı muayenesi falan yapıldı mı sebep nedir merak ettim , ben normal istiyorum ama neye göre sezaryen olur bilmiyorum ☺️
Alynq Seheroncul aslında en baştan beri normal doğum istedim fakat bikaç yıl evvel anal fissür ameliyatı olmuştum bir de gebelikte hemoroid oluştu açıkçası tekrar o tarz bir ameliyat olamam çünkü oradaki kas dokusuna zarar veriyorlar o sebeple normal doğumdan vaz geçtim🙂 bir de ilk gebelik illaki kesi dikiş olacak öyle de dikiş atılacak böyle de o zaman o sancıyı çekmeme gerek yok biraz da böyle düşündüm açıkçası
YldrmNUR Kbr-ozcn kilosu gayet iyi canım. Benim bebiş 37. Haftada 2800. Kendi sağlıklı olsunda doğunca kilo alır zaten hiç canını sıkma. Rabbim tek avazda kurtarsın
Alynq Kbr-ozcn kilosu gayet iyi bu arada neden küçük dedi gayet de haftasıyla uyumlu bebeğin hiç stres yapma 35+4 te ben de yormuştum kendimi sancılarım girdi bildiğin doğum sancısıydı karnım 3 4 dk da bir kasılıyordu acile gittim doğum başlamış 1cm açılma var dediler yatış veriyorlardı ben yatmadım eve gidip evde dinlendim ve birkaç güne sancılarım azaldı şimdi 37+1 im daha doğurmadım da yani. Oradaki doktorlara kalsa suni sancı verip alacaklardı bile ben haftam erken diye eve geldim. Sen de bol bol dinlen hiç stres yapma haftasını tamamlar canım zaten 37 den sonrası normal sayılıyor
Kbr-ozcn YldrmNUR Ay bilemdim ya doktorlar niye böyle evham yaptırır ki bana 2800 doğar minyonsun dedi şimdi 2800 olmuş beğenmiyor inşallah sağlıklı doğar da gerisi önemli degil
Kbr-ozcn Alynq bakalım ya önümüzdeki günlerde kilo alır inşallah planlı sezeryandi zaten bakalım şu enfeksiyon fln kesilse bi bakalım ne olacak