Tugba123_ 28 haftaya yeni girdim. 2 haftadır çok duygusalım ama depresyona girmek üzereyim resmen. Aranızda böyle hisseden var mı yoksa bu durum benlik mi sadece :(
Melosunannesii Tugba123_ benimde öyle bide zaten tansiyonum var onunda etkisiyle galiba aşırı sinirliyim en ufak şeye sabrim tahamulum yok