buse76 Kızlar dün kanamam başladı yoğun ama pembe bildiğiniz sizce test neden böyle çıktı 5 dk da oldu
Kubratntklu buse76 kimyasal geçiriyor olabilirsin yaşadım bende beta sıfırlanmadığı için testte öyle çıkmış olabilir
buse76 Mrvrntsv 🥺🥺🥺kimisi diyorki her vücut bir olmaz kimisi yoğun kanama geçirir hamile olduğunu öyle öğrenir diyor
Zseda buse76 Yoğun kanama ile gebeyim tespiti doğru değilde şu an kimyasal gebelik geçiriyor olabilirsiniz. Testi tekrarladiysaniz ve yine silik cizgi çıktıysa kanama da yogunsa betaniz sifirlaniyor.😔