Gullllllll
Meraba ben 29+2 haftadayım. Ve rajim boyunda kısalma ve yumuşamam vardı. Bugun ultrasonda doktorum rahim agızını göremedim dedi. 6 gün snr elle muayne edicem dedi. bir tanıdıgımda dediki doktorum rahim agızını ultrasonda göremediginde 1 hafta sonra doğum yaptım... hiç bu tarz bişi yaşayan var mı? Acaba