Prensiminannesiyim bebeefendi amiin sağolun korkmayın sezaryen de bi doğum şekli ve herkes vajinal doğum yapcak diye bişe yok nasip kısmet akışına bırakmak lazım ben çok kastım sezaryen olmamak için çok hareket yaptım belki de o yüzden erken doğum oldu zorlamamak en iyisi 😂
bebeefendi sariniz13 sorun olmaz dedi doktor hanım ama bilemiyorum belki gebelikten gebelige mi değişiyor acaba bilemedim…
Elfkzlky bebeefendi ben de 24 um ve benm de bebegim ters. Çok agrım oluyor bel karın ve bacak arası agrısı 🥲 inşallah donerler 🤲🏻🥲
Ahsen_ahsen Doktorlar uçan kuşu bahane edip sezeryan der canım. Allah aşkına 25 haftada dönen bebek nadir oluyor zaten. Hatta doğum anında bile dönebiliyormuş bebekler. Sağlıkla kavuşun inşallah gönlünüzü ferah tutun
Ebruliates bebeefendi 39.haftada iki kez döndü ☺canını sıkma nasıl gelmek istiyorsa öyle gelsin sağlıklı olsun yeterki