Little Merhaba arkadaşlar. Düzenli adet görüyordum hep gecen ay 10 gun geciktim ama yumurtlama zamanım adetin ertesi gunu basladi. 7-8 gun sonra korunmasiz birliktelik oldu. Suan icin 10 gun sonraya atti adetim. Kontrole gittiğimde doktor yumurtalik ve rahmin cok iyi demisti. Kanlarda iyi cikti. Beta hcg 1.2 cikti. İkinci gebelik olacak nasip olursa . Acaba gebe kalma sansim var mi bu durumu yasayan var mi aranizda 😇
sacmalamakizim Little Gebelik düşünüyorsanız, kesinlikle ovulasyon testi kullanın, bizimde 3 aydır olmuyordu 4. Ayda denk geldi, hiç düşünmedik oralı bile olmadık, yumurtlamanın en yüksek gününde hamile kalmışım.
Little sacmalamakizim aslinda yumurtlama günlerimi net bir sekilde biliyorum yinede gerekiyor mu nasil kullanacagim