Hanf Doktorunuza danışmanız daha doğru bence ben çok uzun yola çıktım ama öncesinde hep doktoruma sordum ve çıkmadan bir kaç gün önce kontrole gittim o arada sormuştum bir problem olur mu sakıncası var mı diye doktorum da izin vermişti sadece çok oturma saat başı mola ver yürü ayakların şişmesin falan demişti