Seldaapk benim annemde yüksek tansiyon hastası ve bu yüzden beyin damarı pıhtı atıp çok ağır bı hastalık geçirdi ama bu benim ikinci doğumum olacak ve ilkinde hiç böyle sıkıntı yasamamistim normal doğum olmuştu ama her hamilelik bir olmuyor demek ki bende bu hafta içi mutlaka görüneceğm doktora inşallah sizde sağlıkla sıkıntısız bı şekilde alırsınız bebeğinizi kucağınıza