BirAskMasali1323 çölyak değil ama ben bebekken süt ve buğday allerjim varmış. Şuan hassasiyet olarak devam ediyor süt ve buğday ürünü tükettiğimde karnım arşa çıkıyor. Oğlumda da aynı şekilde süt, buğday ve yumurta allerjisi çıktı 2-2.5 yaşlarında geçti. Buğdayda hiçbir sıkıntı kalmadı. Ama hala süt tüketemiyor ishal olup kusuyor.
Bu işler genetik biraz maalesef…