Biannebibebe Oğlum 13 aylık 7+3 haftalık hamileyim doktora gittim emzirmeyi sonlandırmamı söyledi bebeğim memede uyuyor napıcam bilmiyorum çok çaresizim lütfen bunu yaşayıp emzirme sonlandıran varsa nasıl yaptınız anlatın deneyimlerinizi 😂
izobellaaa-_- Biannebibebe sormaaa bende 13 aylık iken bıraktırdım 🥲🥲 allahtan bir günde bıraktı ama hakkına girmiş gibi hissediyorum ikinci bebeği de mi 13 aylık iken bıraktırsam eşit olsa nasıl olur diye düşünüyorum 🥲 Şuan 32+4 haftalık hamileyim 😀
Ebruxxxx Biannebibebe bebem 20 aylik ben 10 hafatlik gebeyim bende aynı durumdayım bırakmıyor gece memede uyuyor gece kalkıyor meme istiyor bende aynı durumdayım Allah yardımcımız olsun
Kayramelisa97 Biannebibebe benim oğlum18 aylık Bir aylık hamileyim emerek uyuyor Asla bıraktıramadm doktor 9 ay emzir dedi
izobellaaa-_- Biannebibebe ya benim çocuk genelde de sakin bir şeyi çok diretmez şansıma vallahi zaten ikinciyi çok fena bir şey bekliyorum bu akıllı diye 😀
Bbuse12 Biannebibebe emmek istedigi zaman göğsume surdum sut bitmis dedim tadi kotu olunca istemedi basta agladi ama sonra alisti
Ebruxxxx Biannebibebe hayır aksine emzirebilcegimi bisey olmayacağını bile söyledi iki doktorda aynı şeyi söyledi bana artı sağlık ocağı ebemde sutun tadı değişince saten bebek otomatik istemeyecek kendini sıkmaya gerek yok dedi ama ben rahatsız olduğum için bırakmak istiyorum
Biannebibebe Kayramelisa97 bana doktor bırak dedi strese girdim ya başka doktora da gidip sorucam çoğunlukla emzirebilirsin deniyor nasıl bırakıcaz bilmiyorum benim oğlum da emerek uyuyor
Lalemmm12 Biannebibebe hiç çocuğum yok ilk gebeliğim ama gördüklerimi söylim gogusune sirke sürmeyi dene 😅 siyaha boya çocuk korksun istemesin
Kayramelisa97 Biannebibebe ben her yolu denedim ama bırakmadı Memesiz uyumuyor gece de kalkıp sürekli emiyor Aslında benim yüzümden o kadar istekli kararlı değilim hemen veriyorum ağlmasın diye Ama siz kararlı olursanz kesin kararlı 1 haftada alışıyorlarmış Ben biraz dayanamıyorum ağlamasına o yüzden bıraktıramadım vitamin değerlerim hep düştü Demirim düştü Rabbim yardımcımız olsun inşallah hemen bırakırlar
Zsssdcvbn Biannebibebe işde ne kolay gelıyor demi emzırmeyı bıraktırcan diyorlar bitti hiç diger türlü bakan yok ben cok arastırdım valla doguma kadar emzırenlerde var