1017 Merhabalar pazartesi kontrolüm var 13+5 olacak ogun Cinsiyet belli olurmu acaba çok merak ediyorum ilk oğlumda 12. hafta erkeğe benziyor ama kesinlik için 16. Haftada demişti doktorum sizde belli olurmu 13+5 de
BirAskMasali1323 1017 bende 13+4 te gittim bebeğim uygun pozisyonda değildi doktor ne yaptı ne etti göstermedi 1 hafta sonra randevum var 16+5 olucam bakalım inş bu sefer gösterir
seyda-4 1017 evet canım 13+4 te öğrendim daha yeni :) mutlaka çikolata ye doktor hareket ettiğinden çok rahat gördü
SrpYlmz 1017 ben 13+2 de öğrenmistim kızımı tabi herkesin değişebiliyor bebek pozisyonu ultraso. Cihazninin kalitesi doktor tecrübesi vs . İnşallah öğrenirsiniz ☺️🙏