deryaydin98 Kızlaaar bu doktora gidip memnun kalan var mı ve detaylı ultrasonda renkli görüntü veriyor mu?
Einan deryaydin98 ben gidiyorum çok memnunum araştırarak gitmiştim zaten hemde normal dogum destekçisi diye tercihim oldu. Ama o hastanede detayli ultrason yok başka bir yere yonlendiyor doktor
Gizemismail Mükemmel ötesi bir doktor 2 gebeliğimdede hep onda takipliydim ve onda doğurdum tekrar hamileyim yine ona gidecem gözünüz kapalı gidebilirsiniz 👍onun sayesinde 2 gebeliğimde normal doğum dikişsiz ve kesisiz oldu 😍
Eylulmasali Gizemismail merhaba bende il doğumun nehir hocada olmuştu nehir hoca dlguma yakın badem yağı veya zeytinyağı sürün diyordu pelvik bölgesine kacinci haftada basliyorduk hatırlıyor musunuz
Gizemismail Bana 37. Haftamda söylemişti bide Medine hurması yememide söylemişti hurma yedikten 2 gün sonra nişanım geldi doğurdum