Bugün 38+3 olduk. Kontrolüm vardı geçen hafta iki santim de doktor doğumun başladı yatış demişti ben evde çekeyim diye kabul etmemiştim bir haftadır Sancım gelmedi bugün tekrar gittim üç santim olmuş ama NST‘de yine sence çıkmıyor karın çevresi geriliği olduğu için 40’a kadar bekletemeyiz demişti zaten yine yatış verdi suni sancıyla alırlar artık dedi doğumhanede Devlet hastanesine gidiyorum ben yine yatmadım belki bugün kendi Sancım gelir diye yarın sabah gidip yatışı kabul edeyim mi ne yapayım sizce akıl verin bu sancı gelmiyor sancı yok açılma var bir şey olur mu acaba