Dost12 sizi üzmek için söylemiyorum ancak benim ilk transferim rahmim kalınlaşmadığı için iptal olmuştu bende ilaç dozunu yükseltsek hocam dedim günde 3 tane kullanıyordum bundan fazlası olmaz dedi emriyo 10 yılda kalsa birşey olmaz ama ince rahimde tutunamaz dedi iptal etti ağlayarak çıktım 2 ay sonra tekrar başladık bu defa rahme çizik atıldı ve istenilen kalınlığa ulaştı şuan 33 haftalık olduk bunu anlatmamım sebebi olmuyorsa bundada var bi hayır daha vakti gelmemiştir inşallah sizin rahminiz ilaca cevap verip kalınlaşır ama kalınlaşmazsada üzülmeyin gecikiyorsa güzelleşiyordur ♥️