bugün gittim maalesef korktuğum başıma geldi içecek çok güzeldi aslında elmalı gazoz verdiler bildiğin, ama tabi ben daha hastaneye gitmeden 2 kez kustum zaten sabah erken kalktığımda genelde bunu yaşıyorum neyse hastaneye gittik aç olduğum için midem bulanıyodu hala ama daha iyiydim içeceği önce bi tatdım çok hoşuma gitti tamam içerimm ben bunu dedim içeceğin bitmesine çok az kalmıştı ki tüm içtiğim içeceği kustum ve test iptal oldu eve yolladılar 3 gün sonra tekrar deneyelim dediler😔 sanıırm doktorumla konuşup yaptırmıycam eve şeker ölçüm cihazı aldık açlık tokluk değerim gayet normal şekerinin olduğunu sanmıyorum dedi eşim sağlıkçı doktorla konuşup bu şekilde takip edeceğiz çünkü 3 gün sonrada olsa aynınşeyleri yaşıycaz eminim artık 🤷🏻♀️