Hanimlar merhabalar. Ben Transfere hazirlaniyorum bugün randevum vardi.. Rahim duvari 6mm idi.
Doktorum daha fazla bekliyordum dedi estrofem ilaci dozunu yükseltti. Sabah 2 öglen2 aksam2 ve gece yatmadan varginaldan alicam ikiser tane alicam bugün Adet döngünün 10cu günü. Boyle yasayan oldumu? ilac ise yararmi sizce?stresse girdim. Yada Ne yapmam gerek rahim duvari kalinlasmasi icin?