Kızlar 27.haftada olucaz yarın tam ve geçen hafta idrarda yanma falan hissettim sık sık cisim geliyodu neyse bol su içtim falan geçti gibi bu durum ama son 4 gündür aksamlari ağrı yaşıyorum sağ kasıkta belli bir noktada sadece acı var belime ve bacağıma da vuruyor bazen internetten baktığımda internet beni erkenden dogurtuyor ama bu acı akşam saatlerinde oluyor parol aldım geçti sonraki gün bı daha oldu ama sürekli yaşadığım bir şey değil şuan yok mesela ama akşamları başlıyor resmen ilk gebelik olduğu için ne olduğunu anlayamiyorum yarın sabahtan doktora gidicem ama şuan çok huzursuzum korkuyorum zamaninda gelsin hepimiz bebisleri