Bacılar bi oğlum var 3 yaş 3 aylık . Doğduğunda 3 kg doğdu .. şimdi 2. Erkeği doğuracağım inşallah dün dr kontrolünde 1.5 kg olduğunu biraz kilolu bi bebiş olduğunu öğrendim. 28. Haftadayız daha bende hala kilo almadım sadece 3 kg almışım bu aya kadar . Şimdi sorum şu böyle hızlı kilo alan bebek erken doğuran var mı barsa problem yaşadınız mı 2 hafta ileride görünüyoruz