susaMom_ Begonya3 100mg için yüksek değil biraz aşılmış onuda tolera edebilirsiniz zaten bu hafta içinde çikolata,paketli gıda makarnayı vb gibi yiyecekleri biraz tuketseniz bile kanda şeker yapıyor bence normal diyecektir belki ufak bı diyet önerebilir
Begonya3 Hamilelik dönemimde N-Betul-K Anladım gebelik sürecinde çok tatlı yedim çikolata vesayre onları kesicem mecbur
N-Betul-K Begonya3 sadece tatli degil maalesef 🙈beyaz un,seker,patates,havuç,misir,bal,pekmez vs tatli olan hersey meyveleri de dikkatli tuketmek gerekiyor mesela ben muz yiyemiyorum yukseltiyor sekerimi
Begonya3 Kevserergullll Diyetisyen ve diyabet bölümüne yönlendirildim listem bu şekilde hafta bir gitmem gerekiyormuş evde de açlık toklu şekerimi ölçüp not almam istendi
Kevserergullll Begonya3 ya bu listede gerçekten kendime göre düşündüğümde asla doymam Allah sabır versin 😕